Jom Click Iklan Ini. TQ

Nuffnang

Tawaran Hebat

Tawaran Hebat
Pertama DI Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Friday, January 18, 2013

Clearance Stock Tupperware : 3 Set warna

OK.... TAMAT !!!!!

BERIKUT ADALAH BIDAAN PALING TINGGI

set 1 :pink : Marini md isa (RM300)
set 2 :hijau : nadianorudin(RM226)
set 3 :purple : Aznah(RM250)

Tahniah kepada pemenang bidaan. saya akan menghubungi anda di FB dan untuk mereka yang yang tak berjaya.. jumpa lagi khamis ini saya akan buat set warna yang lebih menarik.. mohon maaf terkasar bicara..

Syamputra Razali
012-399 39 47


____________________________________________________________________


salam..
 jenuh jugak nak mengumpulkan barang yang sama warna..
lalu saya mengeluarkanlah koleksi warna kegemaran saya iaitu Pink, Purple dan jugak hijau kekuningan..
Jika anda berminat.. boleh lah coment dibawah ini. bahagian komen.. saya nak tengok.. biding harga paling tinggi saya akan jual kat mereka yang tawarkan harga paling tinggi. dan hanya di komen dibawah sahaja diterima..

dan jangan lupa click iklan Nuffnang yer... terima kasih yer..
inilah barang nyer.. memang ada 3 set sahaja..

set 1 : set pink

set 2 : set hijau

set 3 : set purple

set ini adalah set yang berada di atas.. Lupa plak saya sebab mana nak cekau barang ini.. jadi set.. hanya 3 set sahaja... set pink, purple dan hijau.. Maaf yer.. sebab kalau saya jual yang set 4 ini..  dah tak ada plak set 1 dan 3 .. mcm mana kan?.. bangun tido je saya terfikir.. oh ya.. tak sabar nak tahu siapa pemenang yang berjaya dengan bidaan..

tambah satu lagi sayarat : kena letakkan fb anda sebab nak kenal siapa yang biding.. takut lah dia main biding jer...
boleh yer..

nama :harga Bidaan :fb :


harap boleh patuhi syarat yang saya tetapkan yer..
terima kasih



Malam ini LAST dayy... bidaan paling tinggi dia punya..
Jom habiskan Stock Saya (update - setakat jam 12 tghhari 20/ 1/13)

set 1 :pink : Marini md isa (RM300)
set 2 :hijau : Kisah Kekasih Hati (RM155)
set 3 :purple : thahirah (RM165)


jika tak ada bidaan yang lebih tinggi. merekalah yang bakal beli item itu.. sekian terima kaseh.. saya beri tempoh sampai AHAD jam 12 tengah malam sahaja. tq. bidaan melalui sms hset tak kira yer. kat sini jer.. (blog)
http://tupperwarebrandsmalaysia.blogspot.com/2013/01/clearance-stock-tupperware-3-set-warna.html

tambah satu lagi sayarat : kena letakkan fb anda sebab nak kenal siapa yang biding.. takut lah dia main biding jer...
boleh yer..

nama :harga Bidaan :fb :


101 comments:

Nurulhuda Abdul Latip said...

Saya minat ngan set kaler pink..tapi susahnya nak bid harga..kalau saya letak harga antara 200-250 utk set pink tu boleh?

Tupperware Online Malaysia said...

takat ini.. nurul letak RM 200 yer. kalau tak ada yang nak bid.. nurul punya RM 200 yer.. set..

yang anehnya.. tak sampai 5 minit.. rate dah 115 orang view.. sat lagi.. ada yang bid nie.. set pink tu ada botol korea .. aktive quencher

Nurulhuda Abdul Latip said...

Sy harap sy dpt tp kalau ni bukan rezeki saya terpaksalah redha..btw saudara ada apa2 brg tupperware lain tak? Yg nak dijual? Kalau ada publish kat blog yea.

Dayang Suhana Dris said...

Saya nak purple RM150

nadianorudin said...

saya nak set hijau 100

nadianorudin said...

one more, set purple pink 150

kasih rina said...

Kasih rina-saya nk pink+purple for rm300..tq

kasih rina said...

Kasih rina-saya nk pink+purple for rm300..tq

nadianorudin said...

set purple 160

Tupperware Online Malaysia said...

setakat jam 12 - 19/1/13 : yang mendahului bidaan :

set 1 :pink : Nurulhuda (RM200)
set 2 :hijau :nadianorudin (RM100)
set 3 :purple : Nadia (RM 160)
set 4 : pink purple : kasih rina (RM300)

jika tak ada bidaan yang lebih tinggi. merekalah yang bakal beli item itu.. sekian terima kaseh.. saya beri tempoh sampai AHAD jam 12 tengah malam sahaja. tq. bidaan melalui sms hset tak kira yer. kat sini jer..

Anonymous said...

set hijau rm 110

chai wenni said...

rm 110 set hijau

Tupperware Online Malaysia said...

Jom habiskan Stock Saya (update - setakat jam 1 ptg 19/ 1/13)
: set 1 :pink : Nurulhuda (RM200)
set 2 :hijau :chai wenni (RM110)
set 3 :purple : Nadia (RM 160)
set 4 : pink purple : kasih rina (RM300)
jika tak ada bidaan yang lebih tinggi. merekalah yang bakal beli item itu.. sekian terima kaseh.. saya beri tempoh sampai AHAD jam 12 tengah malam sahaja. tq. bidaan melalui sms hset tak kira yer. kat sini jer.. (blog)

norliza saidin said...

Salam..Set 2:hijau rm101.00t.kasih.

Misz Dyda Amm said...

set pink 220

Tupperware Online Malaysia said...

setakat jam 1 - 19/1/13 : yang mendahului bidaan :

set 1 :pink : Misz Dyda Amm (RM220)
set 2 :hijau :nadianorudin (RM100)
set 3 :purple : Nadia (RM 160)
set 4 : pink purple : kasih rina (RM300)

Fadzilah Jahid said...

assalam..set 2: hijau..RM115.00..

Misz Dyda Amm said...

atau..
pink purple 310

azurasalim said...

Salam, set 2: hijau... RM118

chai wenni said...

hijau rm 120

Tupperware Online Malaysia said...

setakat jam 1 - 19/1/13 : yang mendahului bidaan :

set 1 :pink : Misz Dyda Amm (RM220)
set 2 :hijau :azurasalim(RM118)
set 3 :purple : Nadia (RM 160)
set 4 : pink purple : Misz Dyda Amm (RM310)

azurasalim said...

Set 2 : Hijau... RM 123

azurasalim said...

Set 3: purple.... rm161... yeyeye...

Tupperware Online Malaysia said...

setakat jam 1.30 - 19/1/13 : yang mendahului bidaan :

set 1 :pink : Misz Dyda Amm (RM220)
set 2 :hijau :azurasalim(RM123)
set 3 :purple : azurasalim(RM161)
set 4 : pink purple : Misz Dyda Amm (RM310)

kasih rina said...

set pink purple rm320

Kisah Kekasih Hati said...

Salam,set hijau RM150

Kisah Kekasih Hati said...

Salam,set hijau RM150

Nurulhuda Abdul Latip said...

Set pink 250

Abdsalam Ahmad said...

set purple rm161

Abdsalam Ahmad said...

set hijau rm101..hehehehe

Abdsalam Ahmad said...

Set Hijau RM151..heheheheh

Anonymous said...

SITI ANA

RM315 - PINK PURPLE

Hakim Amin said...
This comment has been removed by the author.
Hakim Amin said...
This comment has been removed by the author.
kasih rina said...

set 4 for rm325

Marini md isa said...

Set pink sy nk 300

Marini md isa said...

Set pink bid 300

thahirah said...

set purple -165

Misz Dyda Amm said...

set pink purple 322

Kisah Kekasih Hati said...

Set hijau rm155 :-)

Tupperware Online Malaysia said...

Malam ini LAST dayy... bidaan paling tinggi dia punya..

Jom habiskan Stock Saya (update - setakat jam 12 tghhari 20/ 1/13)

set 1 :pink : Marini md isa (RM300)
set 2 :hijau : Kisah Kekasih Hati (RM155)
set 3 :purple : thahirah (RM165)

jika tak ada bidaan yang lebih tinggi. merekalah yang bakal beli item itu.. sekian terima kaseh.. saya beri tempoh sampai AHAD jam 12 tengah malam sahaja. tq. bidaan melalui sms hset tak kira yer. kat sini jer.. (blog)

http://tupperwarebrandsmalaysia.blogspot.com/2013/01/clearance-stock-tupperware-3-set-warna.html
tambah satu lagi sayarat : kena letakkan fb anda sebab nak kenal siapa yang biding.. takut lah dia main biding jer...
boleh yer..

nama :
harga Bidaan :
fb :

Tupperware Online Malaysia said...

yang ada faacebook sahaja saya terima yer.. saya bimbang nanti.. tak jumpa orangnyer.. bile dah biding..
harap boleh beri kerjasama yer..

Nama L:
harga :
harga bidaan :

kasih rina said...

How about set 4?saya still the highest bid kan-rm325

Siti Nurazrina Syd Mostapa
set 4-rm325
kasih rina

Misz Dyda Amm said...

set 3 purple- rm 167
nama fb: nor aida

thahirah said...

set 3 purple: rm 168
fb: Thahirah Saari

JayJulia said...

set hijau RM 157

set purple RM 167

http://www.facebook.com/sayasayangkamu

JayJulia said...

set purple RM 168

http://www.facebook.com/sayasayangkamu

Tukang Kebun said...

Fauzi
Set 3 purple: RM 170
Mim Fauzi

Misz Dyda Amm said...

set 3 puple 171
Nor Aida

Nurulhuda Abdul Latip said...

kalau ada rezeki adalah yea tetap bid for pink set 250, nama fb NURULHUDA ABDUL LATIP..or else boleh go through my blog secretbbydua.blogspot.com..tapi kalau bukan rezeki it's ok..:-)

Tukang Kebun said...

Fauzi
Set 3 purple: RM 172
Mim Fauzi

emy ashura said...

Rsa mcm nk join bid tp most of the items da ada.. Huhuhu.. Klu yg xset color xda ke nk lelong?

Tukang Kebun said...
This comment has been removed by the author.
Tukang Kebun said...

Fauzi
Set 3 purple: RM 172
Set 2 green: RM 158
Mim Fauzi

Abdsalam Ahmad said...

Abdul salam AHmad
set purple - RM173
SET HIJAU -RM159
Thabrani Hijazi

Tukang Kebun said...

Fauzi
Set 3 purple: RM 174
Set 2 green: RM 160
Mim Fauzi

kasih rina said...

Siti Nurazrina Syd Mostapa
set purple-rm170
kasih rina

kasih rina said...

Siti Nurazrina Syd Mostapa
set purple-rm180
kasih rina

Hakim Amin said...

Semalam saya nak set 4....harini set 4 dah tak wujud.....macam ada konspirasi je.... Sedih pulak.... Macam mana ni penganjur....

Tupperware Online Malaysia said...

Boleh baca sebab musababnyer. Dan saya rasa yak timbil konspirasi sebab semua bagi fb masing masing. Dan saya bersikap adil bile mana jual pada bid yang tertinggi. Dan rina boleh fikir.. kalau set 4.. .. maksudnya set 1 dan set 3.. dari mana. Seb total set 1 dan 3 adalah set 4. Harap baca abis apa yang saya tulis. Tq. Sebelum berkaya.. fikirlan dahulu yer. Tq

Tupperware Online Malaysia said...

Sebelumberkaya plak.. sebelum berkata

Tupperware Online Malaysia said...

Sebelumberkaya plak.. sebelum berkata

Tupperware Online Malaysia said...

Ohh hakim
Tq

Misz Dyda Amm said...

set puple 181
Nor Aida

Hakim Amin said...

Penganjur sebelum menjual fikir dulu....hehehehe
Oh Penganjur....

Kisah Kekasih Hati said...

Set hijau RM165 fb Abby Xarra Mazwa

kasih rina said...

set purple rm185
kasih rina

Tupperware Online Malaysia said...

encik hakim.. oleh kerana saya berfikiranlah.. saya membuat perubahan.. saya berhak mengubah atau menambah apa yang saya nak jual. duit dan wang ada di tangan pembeli.. tapi kalau penjual tak nak jual.. tak boleh juga. fikirkan..

p/s macam macam ragam.. hehehehe (ketawa kecil)

ETHE said...

set 3 purple rm186
mohd zaidi

Misz Dyda Amm said...

set puprle 187
Nor Aida

Abdsalam Ahmad said...

Abdul salam AHmad
set purple - RM188
SET HIJAU -RM166
Thabrani Hijazi

Tupperware Online Malaysia said...

lagi setengah jam..
jom !!

Jom habiskan Stock Saya (update - setakat jam 11.30 mlm 20/ 1/13

set 1 :pink : Marini md isa (RM300)
set 2 :hijau : Kisah Kekasih Hati (RM165)
set 3 :purple : kasih rina (RM185)

Anonymous said...

saya nak bagi hadiah utk wife,
TARMIZI-AMPANG
012-4511006

fb:hijabkabul81@gmail.com

ETHE said...

set 3 purple rm189
mohd zaidi

Tupperware Online Malaysia said...

lagi 20 minit

Jom habiskan Stock Saya (update - setakat jam 11.30 mlm 20/ 1/13set 1 :pink : Marini md isa (RM300)
set 2 :hijau : Abdul salam AHmad (RM166)
set 3 :purple : mohd zaidi (RM189)

juliatupperware tupper said...

bid : julia
set prple - RM220
fb : julialuvtupper
tel :0126956674

Tupperware Online Malaysia said...

lagi 10 minit

Jom habiskan Stock Saya (update - setakat jam 11.30 mlm 20/ 1/13set 1 :pink : Marini md isa (RM300)
set 2 :hijau : Abdul salam AHmad (RM166)
set 3 :purple : Julia(RM220)

aznah karim said...

hijau :: rm210
masih boleh ?

harap dapat

aznah bte karim
sg buloh
fb/aznahkarim

ETHE said...

set 3 purple rm221
mohd zaidi

Tupperware Online Malaysia said...

beberapa minit lagik.. siapakah yang bakal terakhir

aznah karim said...

last dari i purple - rm250
hijau - rm225

Tupperware Online Malaysia said...

ada siapa siapa lagi nak letak harga.. saya nak semak.. harga tertinggi nie

nadianorudin said...

hijau 226 wan nadia farhana

Abdsalam Ahmad said...

up lagilah...hehehehehe

Tupperware Online Malaysia said...

kak aznah .. hijau tu last rm210.. kalau akak nak beli 220 lagi elok.. heheh

Tupperware Online Malaysia said...

nadia paling tinggi 226 setakat ini

Tupperware Online Malaysia said...

ok ok. last 5 minit dari sekarang.. salam.. tak nak bid.. salam suke warna apa?

nadianorudin said...

yeayy! hadiah birthday!

Tupperware Online Malaysia said...

nadia.. kalau tak ada orang lagi tinggi.. hijau tu u punyer.. berbaloi taw.. memang menguntungkan.. orang je tak tahu

Tupperware Online Malaysia said...

nadia .. birthday u ker?.. bertuah u.. hehhehehe


p/s kak aznah.. amek purple pun chantek jugak

Tupperware Online Malaysia said...

encik zaidi..

suke yang mana>?

Tupperware Online Malaysia said...

3 minit lagik

nadianorudin said...

yup..yg ke 25

Tupperware Online Malaysia said...

1 minit lagi......

Tupperware Online Malaysia said...

ok nadia.. heppy birthday.. u memang peminat warna hijau ke?.. kalau u masuk ahli.. harus i tambah free gift hijau special FROM korea.. heheheh

nadianorudin said...
This comment has been removed by the author.
Tupperware Online Malaysia said...

OK.... TAMAT !!!!!

BERIKUT ADALAH BIDAAN PALING TINGGI

set 1 :pink : Marini md isa (RM300)
set 2 :hijau : nadianorudin(RM226)
set 3 :purple : Aznah(RM250)

Tahniah kepada pemenang bidaan. saya akan menghubungi anda di FB dan untuk mereka yang yang tak berjaya.. jumpa lagi khamis ini saya akan buat set warna yang lebih menarik.. mohon maaf terkasar bicara..

Syamputra Razali
012-399 39 47

ETHE said...

tahniah....wah,..melepas set purple..;)

Tupperware Online Malaysia said...

boleh nadia.. harus masuk ahli.. orang yang meletop macam u.. mesti akan lebih meletop kalau masuk ahli.. nanti kita bincang kat fb.. jangan lupa add saya yer

fb : tupperware syamputra razali

anyway.. heppy birthday.. (heppy borthday to u.. (nyanyi) sambil memberi hadiah..

Tupperware Online Malaysia said...

encik zaidi : Purple : saya ada yang meletop punya khamis ini.. tapi kena geledah bawah katil dulu.. sebab jenuh nak kumpulkan tu...
anyway.. nantikan khamis ini yer

ETHE said...

oraittt...saya tungguuuuuuu....ada rezki sya plk yg dpt...

Jana Pendapatan Anda

Jana Pendapatan Anda
Tips & Strategi

Sembang - Sembang Tupperware

Google+ Followers

Komen Terkini

Get widget here

Follow lah SAYA

Iklan Nuff Nang