Jom Click Iklan Ini. TQ

Nuffnang

Tawaran Hebat

Tawaran Hebat
Pertama DI Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Sunday, April 26, 2015

Kisah penjual tupperware : nett item diserbu

Salam.. Malam nie ada kesah menarik nak kongsikan

Tengah hari aku g kenduri. Memang meriah gile 
Dekat je pun kenduri. Sebelah umah

Malam plk aku bawak family g makan macam macam.. Kak teh dan ina nak belanja.. Best gile

Gambar kak long x nampak plak

Pastu aku balik dan mandi...
Al kesahnya. Aku tengah mandi manda kat umah yang permai ini dan tetibe ada plak seorang makcik jiran aku dok dtg memalam. Baru je nak mandi lama sikit terus terbantut dibuatnya. Lalu aku pun bertanya..
"Iyer makcik jue.."
Makcik tu balas "engkau ada tupperware yang 35 hinggit tu.. Kau ada jual tak?"

Terus aku mengelamun.. Teringat kesah dia yang setiap kali aku jual.. Langsung x nak beli ngan aku. Katanya beli kat budak opisnya. Tetibe bile nak yang 35 hinggit nie datang plak kat aku..

 lalu setelah berangan seketika.. Aku membalas " saya memang dah abis jual dah cik ju.. Memang macam goreng pisang panas"

Aku pun menambah lagi "barang tu memang murah cik jue. Besar plak tu"

Dengan mengeluh dan aku tak tanya pun.. Terus dia mengadu " budak opis aku tu x nak jual kat aku plak. Dia jual sebijik 35 hinggit.. Dah beribu aku beli ngan dia.. Pot pek pot pek ... (Berleter)"

Aku yang sedang bertuala dan ala ala seksi nya terus pintas kata kata dia "sabtu depan saya buat party kat umah saya nie. Dtg lah. Saya bagi special kat makcik ju"

Terus makcik tu macam nak terkam aku yang sedang separuh bogel nie dan berkata
"Bagus kau nie.. Tetap nak bagi aku hadiah walaupun aku tak pernah nak beli ngan kau"

Aku pun dengan bontot kembang dan tuala nak terlucut .. Terus cakap " ajak lah kawan kawan datang yer.. Oklah yer .. Saya nak sambung mandi nie"

Pastu makcik jue.... Terus cakap "baiklah.. Minggu depan yer"

Aku pun terus sambung mandi..

No comments:

Jana Pendapatan Anda

Jana Pendapatan Anda
Tips & Strategi

Sembang - Sembang Tupperware

Google+ Followers

Komen Terkini

Get widget here

Follow lah SAYA

Iklan Nuff Nang