Jom Click Iklan Ini. TQ

Nuffnang

Tawaran Hebat

Tawaran Hebat
Pertama DI Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Monday, May 12, 2014

Tupperware Online Malaysia : CASH POOL REWARD TEAM POWER - May 2014

Good NEWS!! ( Bermula Hari ini (Katalog baru bermula) sehingga 30 Mei 2014) Saya dengan rasa Teruja + Bangga + Semangat ingin melancarkan " CASH POOL REWARD TEAM POWER " yang mana saya nak berkongsi kegembiraan kepada 103 orang Director saya diseluruh Malaysia. Cash Reward akan terus masuk ke account bank anda sekiranya berjaya dalam Challange ini

jadi ambillah peluang ini..





kali ini juga saya lancarkan logo dan konsep Drive Thru.. sangat sangat mengujakan..
JOM sertai saya bersama Team Power






No comments:

Jana Pendapatan Anda

Jana Pendapatan Anda
Tips & Strategi

Sembang - Sembang Tupperware

Google+ Followers

Komen Terkini

Get widget here

Follow lah SAYA

Iklan Nuff Nang