Jom Click Iklan Ini. TQ

Nuffnang

Tawaran Hebat

Tawaran Hebat
Pertama DI Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Friday, October 18, 2013

Tupperware Malaysia : 10 orang setakat hari ini LAYAK ke Macau 2014 - Asia Pacific Conference

salam semua..
sangat teruja bila buka 

http://www.twbiznet.com.my/portals

memang terus tengok ada 10 nama yang tersenarai untuk layak dan ada diantara Director TEAM POWER yang dah mengumpul poket money sebanyak RM2000 iaiatu hayati a.k.a Why Tupperware  https://www.facebook.com/hayati.zamani.5?fref=ts

dan Director yang hampir mencapai RM70 ribu sales iaitu Kak Lah yang sangat sangat fokus untuk pergi,.. memang hebat  --> https://www.facebook.com/kak.lah.9?fref=ts


semoga 10 orang yang pergi ini dan insyallah.. ada lagi yang akan berjaya sebab masih ada 2 bulan lagi.. dan saya meramalkan ada 15 orang dari team power yang akan pergi..

jadi.. inilah diantara nama yang berjaya

Tahniah diucapkan..

1.           Syamputra Razali TP
2.           Tupperware Comel Lote TP
3.           M’clong Tupperware TP
4.           Kak Lah TP
5.           Sharifah Aini
6.           Sabah Tupperware
7.           Why Tupperware
8.           Hainie Zackrie TP
9.           Hyqal Tupperware TP

10.       Zalilasyam Bte Mamat TP 



semoga anda yang mahu juga bersama saya.. Jom kita pergi MACAU./.

saya teringat saat dulu.. saya mengambil masa 1 bulan untuk buat RM65 ribu sewakti pergi ke beijing.. dan terus menghasilkan 3 director baru.. sebab saya memang tak sangka rezeki itu.. sebab bile ada kesungguh.. disitu ada jalan..

saya memang nak berubah dan nak jadi BERJAYA.. saya yang mampu ubah.. kejayaan ditangan saya.. ALLAH akan bantu mereka yang bersungguh dan gigih...

jom tengok gambar di beijing yer.;










Jana Pendapatan Anda

Jana Pendapatan Anda
Tips & Strategi

Sembang - Sembang Tupperware

Google+ Followers

Komen Terkini

Get widget here

Follow lah SAYA

Iklan Nuff Nang