Jom Click Iklan Ini. TQ

Nuffnang

Tawaran Hebat

Tawaran Hebat
Pertama DI Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Tuesday, July 16, 2013

Katalog Tupperware Julai 2013 - Poster Promosi Keahlian Tupperware

Salam..
selepas berejam bersengkang mata..
maka.. terhasillah poster ini untuk tatapan anda..
jika ada sebarang cadangan.. boleh sampaikan kepada saya.. Terima kaseh..

maafkan saya yer sebab hamper untuk 2 bulan Mei dan Jun.. tak sempat lagi nak post kepada anda yang capai target... ala ala sibuk sikit


suke tak dapat hadiah?


Ok.. nak ke MACAU.. inilah strategi Saya.. JOM !!


ada pakej menarik untuk siapa bergelar director.. RM100 untuk director baru..


poster paling meletoppp bulan nie...


yang ini.. siap gambar.. ok tak?


poster ini dulu saya buat.. ada lah ramai peminat nyer.. yang bukan TEAM saya pun rembat jugak.. redha je la.. dah ada yang meminati a.k.a curik


yang ini pun poster lama.. chantek tak


yang ini siap bagi sebab musabab lagik..





No comments:

Jana Pendapatan Anda

Jana Pendapatan Anda
Tips & Strategi

Sembang - Sembang Tupperware

Google+ Followers

Komen Terkini

Get widget here

Follow lah SAYA

Iklan Nuff Nang