Jom Click Iklan Ini. TQ

Nuffnang

Tawaran Hebat

Tawaran Hebat
Pertama DI Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Friday, June 14, 2013

Tupperware Malaysia TEAM POWER : Success story : Tupperware Comel Lote & M'clong Tupperware


Salam semua..
hari ini saya nak beri definasi dan nak ceritakan serba sedikit tentang 2 insan yang begitu HEBAT dalam TEAM POWER yang menjadi tulang belakang dalam penubuhan TEAM POWER. mereka ialah Tupperware Comel Lote dan M'clong Tupperware.

mereka berdua merupakan ahli yang terawal dibawah level 1 dan 2 saya yang mana.. mereka dari Shah Alam dan Kelantan.

mari saya ceritakan sedikit tentang kekuatan mereka dan harus kita selami dan contoh.. bak kata orang ini adalah perkongsian kejayaan.. anggapkan ini satu pendedahan rahsia yang insyallah boleh dikongsi bersama..



saya mula mengenali comel lote atau nama nyer yang lebih manja "Rani" bile mana dia menelifon saya dan bercerita tentang minatnyer nak memulakan perniagaan Tupperware.. saya tak pasti bagaimana dia melihat saya yang masih juga tak ada apa apa dan dia boleh meregisterkan diri nyer under saya dan kami saling tukar pendapat dan selalu jumpa untuk bagi barang.. selalu kami jumpa dan dikala itu pasti ujan.. memang hujan rezeki.. seorang demi seorang Director rani lahirkan dan kini rani boleh berbangga dengan pendapatan bulanan lebih RM1000.. dan kini comel lote mempunyai keyakinan diri bile mana dia dah berjaya kali kedua untuk melancong secara PERCUMA bersama Tupperware ke Bangkok dan tahun lepas ke Vietnam.. memang hebat luar biasa.. apa yang saya lihat tentang comel lote ialah.. beliau mempunyai 3 sikap yang bagus

1. Penyabar
2. Pandangan Jauh
3. Berbudi bahasa

memang tak dinafikan rani merupakan seorang penyabar.. dah banyak  dugaan diterima tapi dia relax dan cool serta sangat berhemah tinggi. tutut kata yang lembut dan dia sangat sporting sebenarnyer. sesuai dengan profesion rani sebagai seorang guru. rani juga saya lihat sebagai seorang yang berpandangan jauh dan mampu membuat ramalan terhadap sesuatu perkara..







jadi.. anda yang ingin berhubung dengan rani a.k.a comel lote boleh call atau sms dia.. : 019 - 758 1213

http://www.facebook.com/tupperware.comellote

atau pun blog beliau...

http://tupperwaremalaysiaku.blogspot.com

blog comel lote




kite ke insan kedua yang cukup juga meletop dengan tak sampai setahun.. meliau dah dapat menggenggam 3 Star Director dengan 5 orang director dibawahnyer.. m'clong dengan nama manja JUN.. telah mendapat aura dan semangat di JUBLIEE 2012 tupperware dan sangat sangat komited dalam mencari ahli dan sales.. beliau kini dah mendapat lebih 200 downline seluruh negara dan m'clong juga antara yang berjaya mandapat cabaran dari tupperware seperti Printer  dan juga yang membanggakan Jun telah terpilih untuk mendapat program STAR Bootcamp di cameron highland.. memang teruja bile beliau berjaya membuat RM60 ribu dan sangat sangat mencerminkan.. suri rumah juga mampu berjaya. Jun menginap di Kelantan dan kebanyakkan downlinenyer diseluruh Negara.. Tahun 2013 .. Jun telah layak ke Bangkok dengan trip Tupperware yang pertama dan mendapat poket money dalam RM3000 untuk membeli belah disana.. memang Jun the best !!

3 sifat yang ada pada JUn yang saya lihat sehingga beliau berjaya adalah..

1. Gigih
2. Berani
3. Bijak

Memang tak dapat dinafikan.. Jun memang seorang yang berani. sifatnyer yang agak tegas memang menjadikan beliau dikenali sebagai seorang yang kental dengan apa sahaja dygaan.. sikap beliau yang berani dan kepintaran nya untuk membuat strategi dan tindakkan.. walaupun sekadar suri rumah.. gaji beliau dah bermula dengan RM2000 setidak bulan .. bak kata orang .. kalah gaji pegawai..
apa apa pun semoga jun success dan terus maju..

ini antara kenangan saya bersama m'clong .a.k.a JUN -->








No comments:

Jana Pendapatan Anda

Jana Pendapatan Anda
Tips & Strategi

Sembang - Sembang Tupperware

Google+ Followers

Komen Terkini

Get widget here

Follow lah SAYA

Iklan Nuff Nang