Jom Click Iklan Ini. TQ

Nuffnang

Tawaran Hebat

Tawaran Hebat
Pertama DI Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Tuesday, April 2, 2013

Pertandingan Gambar Hidangan Makanan Didalam Tupperware

salam..
sangat teruja bila saya melancarkan malam /pagi subuh ini
pertandingan LIKE terbanyak untuk gambar hidangan..
hadiah yang menanti ialah

SET level 1 dan Level 2..
wawwwww





JOm ke Facebook saya
" syamputra razali tupperware TP "

Anda inginkan LEVEL 1 & 2 secara PERCUMA ?.. Jom sertai PERTANDINGAN Gambar Hidangan didalam Tupperware. Hantar Gambar kepada saya melalui PM/Inbox dan saya akan publishkan di Album Pertandingan. Gambar paling banyak "LIKE" adalah pemenang. Tarikh tutup hantar gambar adalah 2 Mei dan tarikh Tutup LIKE adalah sehingga 11 Mei. Ia bermula HARI ini.. JOM !!!   http://www.facebook.com/photo.php?fbid=498433726885817&set=a.103025389759988.4121.100001575820042&type=1&theater

No comments:

Jana Pendapatan Anda

Jana Pendapatan Anda
Tips & Strategi

Sembang - Sembang Tupperware

Google+ Followers

Komen Terkini

Get widget here

Follow lah SAYA

Iklan Nuff Nang