Jom Click Iklan Ini. TQ

Nuffnang

Tawaran Hebat

Tawaran Hebat
Pertama DI Malaysia

Monday, February 18, 2013

Tupperware Director : Thabrani @ Abdul Salam Wedding

Salam semua..
lama juga tak mencoret sesuatu di layar blog ini..
alhamdulillah..
pagi pagi dah dapat kejutan dari Tupperware dengan Cek bulan Januari dan dapat plak Nuffnang cek..
memang berganda,, dan pulak tu.. ada durian runtuh dari Teman baik Flora Ilyana dengan bank RM 3k ke dalam akaunku.. buatkan aku.. terlayang layang plak..
baru plak teringat yang cek lama tak di clearkan lagi.. hehehhe

insyallah.. esok nak buat semua..
oklah.. 2 minggu saya tak bertamu di blog.. dan memang sibuk dengan cuti GOng Xi Fa chai dan juga pesta pantun.. serta kemudiannyer ke Kuantan Pahang untuk menghadiri Majlis Perkahwinan Abdul Salam dengan pasangannyer Farah..
Jumaat saya, hyqal dan eddy,.. semuanyer director lelaki.. membelah lebihraya karak dan terus ke kuantan.. Kampung Sg isap.. kediaman Eddy dan keluarganyer.. 3 hari berkampung di sana.. rasa sekejap sahaja.. tak puas rasanyer..
hari sabtu majlis salam belangsung .. memang meriah. dengan juadah yang begitu sedap.. yang paling tak tahan bile dapat kerabu jantung pisang yang sedappp sangat. mereka buat rewang dan cukup harmoni.. memang best.. salam dan isteri pun sangat sporting dan kami sempat ambil bebarapa gambar perkahwinan salam..

yang paling mengejutkan saya, hyqal dan eddy.. membawa sebegitu tinggi tupperware yang limited sebagai hadiah kepada salam.. dan tika itu juga.. Nurol dari Dungun juga datang dan juga turut diraikan.. Nurul atau nama gelamornyer Takboh tego.. memang sedang menjalani program DIQ dan insyallah akan berjaya menjadi Director bulan ini..

untuk pengetahuan semua.. Abdul salam adalah seorang yang sangat gigih.. meskipun jauh di Dungun bekerja.. sangat komited dan berdikari untuk ke stokis dan membuat strategi sendiri bersama pasukannye.. dan sangat memenjatkan.. salam mempunyai 2 orang DIQ setelah baru sahaja bergelar Director.. itulah dia Director yang cukup hebat.. Lelaki yang dapat melihat peluang yang ada disekitarnya..
untuk anda yang nak menghubungi Salam ataupun Thabrani.. boleh ke Facebooknya..

http://www.facebook.com/thabrani.hijazi?group_id=0










\

untuk mereka yang nak gambar meletop pada hari perkahwinan.. boleh hubungi Hyqal.. dan boleh layari.. blog hyqal yer

http://shuttershootphotography.blogspot.com

ohh ya..
kami juga di kuantan sempat jugak singgah ke telok cempedak dan merayau disekitar kuantan.. best..







2 comments:

Noury Alisya said...

seronok ar dpt jalan2 jumpa pengantin baru hehe

Tupperware Online Malaysia said...

Noury Alisya : makan pun sedap.. 3 kali makan.. siap dapat bawak balik dan hadiah TUPPERWARE dari pengantin..

Jana Pendapatan Anda

Jana Pendapatan Anda
Tips & Strategi

Sembang - Sembang Tupperware

Google+ Followers

Komen Terkini

Get widget here

Follow lah SAYA

Iklan Nuff Nang