Jom Click Iklan Ini. TQ

Nuffnang

Tawaran Hebat

Tawaran Hebat
Pertama DI Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Monday, January 14, 2013

stesyen Minyak Meletop angkara hisap rokok !!

salam.. BERITA sensasi
inilah dikatakan.. dah takdir..



Stesen Minyak dekat Jalan Ampang meletup kira-kira pukul 10 pagi waktu tempatan semalam. seramai 6 orang maut, 3 cedera parah, dan 2 lagi rentung. kejadian yang mengerikan ini berlaku disebabkan oleh kecuaian seorang pelanggan yang menghisap rokok sambil mengisi minyak motor beliau. beliau yang dikenali sebagan mutusami a/l ahmitabhcan, tidak mengaku bersalah sebagai punca kebakaran berlaku.



haha. so? ada sesiapa yang percaya laporan berita di atas? ha.. itulah peranan blogger yang tidak bertauliah. tulis saja cerita sensasi walaupun xbetul. letak gambar sikit, para pembaca pun mula terpedaya. banyak sangat blog, video, dan macam-macam lagi media elektronik yg disalahgunakan. bukan semua betul pun. gambar kat atas tu pun aku ambil dari kosmo. drill untuk emergency kat stesyen minyak. sekarang ni banyak fitnah tersebar di dunia maya. kita harus berhati-hati! (cewah, macam yb la pulak)

pengajarannya, jangan percaya sangat dengan apa yg anda baca. tapis dulu.


untuk anda yang baca.. kan dah kena tipu..

No comments:

Jana Pendapatan Anda

Jana Pendapatan Anda
Tips & Strategi

Sembang - Sembang Tupperware

Google+ Followers

Komen Terkini

Get widget here

Follow lah SAYA

Iklan Nuff Nang