Jom Click Iklan Ini. TQ

Nuffnang

Tawaran Hebat

Tawaran Hebat
Pertama DI Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Sunday, January 13, 2013

Photo Shoot team power - Tupperware Online

salam semua
gambar diobawah ini team saya yang meletoppss... semua buat perniagaan online..





sangat memenjatkan bile sabtu lepas.. team saya lebih 10 orang hadir di asembly di stokis ampang.. separuh bilik sahaja dari team power.. dan semua seronok..
dan bulan depan jika saya berjaya jadi AED saya nak buat makan makan untuk semua orang dan downline saya.. patut best sebab nak buat ala ala karaoke gituew..

jika anda berminat untuk join ahli.. masih belum terlambat.. meh lah join.. jadi ahli dan boleh terus jadi director..




















jadik.. nantikan yer..

ini antara gambar photo shot oleh hyqal yang juga seorang juru gambar perkahwinan..
boleh hubungi hyqal ditalian : 017- 7778905
ini blog dia..

http://shuttershootphoto.blogspot.com

blog ini dalam proses pembikinan .. tapi kalau u olz nak tengok gambar dia boleh ke facebook dia..

www.facebook.com/shuttershootphoto

jom kita tengok gambar - gambar nyer...

No comments:

Jana Pendapatan Anda

Jana Pendapatan Anda
Tips & Strategi

Sembang - Sembang Tupperware

Google+ Followers

Komen Terkini

Get widget here

Follow lah SAYA

Iklan Nuff Nang