Jom Click Iklan Ini. TQ

Nuffnang

Tawaran Hebat

Tawaran Hebat
Pertama DI Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Wednesday, December 19, 2012

semangat baru.. tahun 2013


Salam.. bulan nov dan dis 2012. sangat sibuk dengan macam macam aktiviti. tahun nie memang panca roba.. tapi banyak yang manis dari yang pahit..

bulan nov memang getir sbb pergi mengembara ke brunei dengan xpdc pantun nusantara. dan kali ini.. saya dah dapat satu premis utk jadika. stor tupperware saya tu.. dan pastinya memang semakin maju dengan director yabg semakin bersemangat. memang betul.. kalau saaa saaa ber aura positif.. kita pun akan maju dan positif..

tahun ini dan bulan ini pada 2011. saya muncul director pada bulan disember dan genap 2 tahun saya bergelar director san sangat mengujakan bilamana jumpa director yang hebat hebat..

insyallah.. tahun 2013. saya kembali ke track yang asal utk terus maju dan maju..

gambar tu masa karnival usahawan yang dianjurkan oleh persatuan penduduk di petaling jaya. alhamdulillah.. abis di borongnyer.. sales 1 hari je.. 1200 dengan 8 recruit downline baru..



Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Jana Pendapatan Anda

Jana Pendapatan Anda
Tips & Strategi

Sembang - Sembang Tupperware

Google+ Followers

Komen Terkini

Get widget here

Follow lah SAYA

Iklan Nuff Nang