Jom Click Iklan Ini. TQ

Nuffnang

Tawaran Hebat

Tawaran Hebat
Pertama DI Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Sunday, August 19, 2012

selamat hari raya untuk semua

salam..
 inilah tahun kedua .. saya menyambut raya dengan tupperware,.. maknanyer dah 2 tahun saya dalam tupperware.. dan memang menjadi kenyataan kalau kita gigih berusaha.. dengan modal usaha.. hasilnya adalah kejayaan...

sedar tak sedar..
saya mempunyai 500++ downline dan ada 8 orang director..
memang target setiap bulan meng RECRUIT 30 orang.. berhasil dan saya memang akan terus berusaha untuk mencapai matlamat seperti masa saya berusaha untuk berlateh bagi menjadi johan puisi dan pantun

dan sempena hari raya aldilfitri ini.. saya ingin mengucapkan.. " selamat hari raya aidilfitri"
kepada semua pengunjung blog saya.. downline saya.. director dan jual customer saya yang saya sayangi dan menyokong saya sehingga berada ketahap ini..

jadi.. semalam, malam raya saya dah lancarkan satu kempen.. keahlian percuma..
dan alhamdulillah.. target dapat 10 orang sahaja mendapat sambutan walaupun malam raya..
alhamdulillah.. sambutan menggalakkan dan hanya 10 sahaja yang saya bayarkan yuran pendaftaran keahlian.. harap yang lain.. yang terlewat nak daftar.. tak pe.. tunggu next kempen yer..

so.. raya pertama ini saya beraya di ampang, selangor penuh sederhana..
enjoy dengan kehidupan sekarang.. best.. bersama tupperware..







No comments:

Jana Pendapatan Anda

Jana Pendapatan Anda
Tips & Strategi

Sembang - Sembang Tupperware

Google+ Followers

Komen Terkini

Get widget here

Follow lah SAYA

Iklan Nuff Nang