Jom Click Iklan Ini. TQ

Nuffnang

Tawaran Hebat

Tawaran Hebat
Pertama DI Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Wednesday, August 1, 2012

Kenapa perlu daftar ahli dengan saya ?..

salam semua penyunjung yang budiman..

hari ini saya terlebih rajin plak nak menulis tentang kenapa perlu jadi ahli dengan saya?..
kebanykkan orang nak jadi ahli dan main daftar sahaja dengan sesiapa sahaja yang tidak dikenali dan dia akhirnya terus tak nak buat bisness sebab tak kenal atau susah nak mintak bantuan bile tak faham..

saya sendiri sebenarnyer dah menghadapi masalah tu..
sebab tak ada UPLINE.. dan kakak saya sendiri dah quik dari bisness ini sebab suami dia tak bagi..
namun saya ingat UPLINE kakak saya boleh lah membantu.. tapi sebenarnyer.. langsung tak tahu apa apa...
maafkan lah dia..

namun saya terfikir.. kalau dulu saya daftar ahli.. saya akan pilih UPLINE yang macam saya
bekerja keras dan jaga downline..
walaupun begitu. saya tetap teruskan bisness ini sebab saya nampak akan kejayaan dalam bisness yang saya suke ini..
dan bile saya tak ada siapa guide..

ada juga makhluk ALLAH yang tolong saya..

1. kak lia.. dia ini boss dan pemilik stokis kat kayangan.. dia lah yang ajar saya buat party dan macam macam dia bantua dari segi product knowlegde..

2. michele.. nama dia inge darmawan.. orang indonesia yang datang malaysia berkahwin dengan orang malaysia dan terus jadi AED aku.. dia nie lah kunci semangat aku..

3. shireen & lai peng - memang upline yang atas atas.. bile datang asembly mereka.. banyak lah benda yang aku belajar

4. Jem - dia nie pun bawah michele.. dan selalu tolong aku.. bagi semangat kat aku.


so.. 4 orang mereka ini aku istilahlah sebagai insan yang menyokong aku secara langsung.. aku pun akan bantu sesiapa sahaja yang nak perlukan nasihat aku..

dan bile dah jadi macam nie.. aku berniat nak jadi UPLINE yang terbaik .. yang boleh bantu sama sama berjaya dalam bidang dan industri Tupperware ini..

jadi pilihlah saya kerana pengalaman lalu yang terjadi pada saya.. saya jadikan peluang dan ruang untuk anda dapatkan UPLINE yang terbaik..

insyallah. kita sama - sama berjaya..







No comments:

Jana Pendapatan Anda

Jana Pendapatan Anda
Tips & Strategi

Sembang - Sembang Tupperware

Google+ Followers

Komen Terkini

Get widget here

Follow lah SAYA

Iklan Nuff Nang