Jom Click Iklan Ini. TQ

Nuffnang

Tawaran Hebat

Tawaran Hebat
Pertama DI Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Saturday, July 21, 2012

strategi baru dalam perniagaan tupperware online

Salam.. Lepas berbuka poser.. Asyik dok pikir sahaja tentang macam mana dengan perniagaan tupperware online di internet.. Mendengar ceramah Dr. IRFAN khairi.. Rasa sangat teruja dan bersemangat nak jadi seperti dia.. Yang nampak baik dan tak sombong serta mesra..


So.. Aku nak jadikan dia seorang idola dalam buat bisness dan lepas nie aku akan pergi training dia sampai berjaya.. Aku pun akan bersungguh sungguh untuk beri yang terbaik utk diri aku lepas ini..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Jana Pendapatan Anda

Jana Pendapatan Anda
Tips & Strategi

Sembang - Sembang Tupperware

Google+ Followers

Komen Terkini

Get widget here

Follow lah SAYA

Iklan Nuff Nang