Jom Click Iklan Ini. TQ

Nuffnang

Tawaran Hebat

Tawaran Hebat
Pertama DI Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Thursday, May 24, 2012

bila bertemu teman se tupperware

Salam

Pagi ini ada rasa dan semangat yg luar biasa..

Pergi plak mesyuarat kerje kat MARA

Dengan berbaju melayu segala bagai..

Mungkin nampak lain sebab dah lama tak berbusana melayu ke opis..


Smalam kira hampir 3 ribu aku buat sales

Kat area sri kembangan..

Dulu nampak macam kekwat jer tauke stokis tu.. Tapi bile aku dah dikenali ala ala jumpa ngan naZ.. Dia dah ok sikit..


Seronok jumpa naZ yang very the bagus dalam ilmu ilmu sukan.. Dia bagi tips ala ala menjaga lutut.. Sampai sekarang aku ingat..

Ohh ya.. Dia pun nak g umrah.. Semoga selamat g dan pulang..

Anyway bile jumpa geng tupperware nie.. Aku rasa kuat dan lebih semangat. . Ye la.. Seronok borak ngan orang yang sama aura dan bisness..


Semoga kita sama sama g hanoi yer..


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

Azlina bt. Azis said...

Selamat ke Hanoi...saya x cukup lagi uwaaaaaa

tupperwarebrands said...

haruss... boleh pergi punya.. sebab ada 1 bulan lagik..

Jana Pendapatan Anda

Jana Pendapatan Anda
Tips & Strategi

Sembang - Sembang Tupperware

Google+ Followers

Komen Terkini

Get widget here

Follow lah SAYA

Iklan Nuff Nang