Jom Click Iklan Ini. TQ

Nuffnang

Tawaran Hebat

Tawaran Hebat
Pertama DI Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Monday, September 12, 2011

PROMO paling hebat bulan september 2011


salam kepada anda
apa khabar selepas RAYA..
mesti bestkan menjengah rumah kawan kawan
dan bermaaf - maafan..

... sudah tentu bila datang umah kawan kawan open house
bile tengok umah orang cantek je susunan di dapor..
kita pun rasa nak cantek macam rumah kawan kita tu..

jadi apa lagi..
ambil peluang mencantekkan rumah kita dan organizen umah kita dengan barangan tupperware brands..
tak ada toksik, mesra alam, berpatutan dan cantek..

untuk itu, bulan ini.. tawaran untuk product terlaris dipasaran iaitu
"Modular Mates"

set 10 unit dengan pelbagai saiz.. memang elok jadi susunan barangan yang tak berapa nak diurus di dapor..

dan untuk bulan ini dengan setiap pembelian Modular Mates (MM) anda berpeluang untuk menjadi AHLI TUPPERWARE dengan PERCUMA>.

OMG memang untung bulan ini jadi ahli..
beli semua 10 unit tu.. dengan harga RM 240 sahaja dan secara automatik.. dapat jadi ahli..

jadi.. anda berminat.. dan saya yakin.. anda pasti berminat..
boleh call atau sms saya Syamputra Razali
012- 3993 947 ataupun 013-34567 51

berikan Nama , Ic dan alamat sahaja..
sangat mudah..

JOM !!!.. tawaran sah sebelum 30 sept sahaja..

Kunjungilah blog saya : http://tupperwarebrandsmalaysia.blogspot.com/










No comments:

Jana Pendapatan Anda

Jana Pendapatan Anda
Tips & Strategi

Sembang - Sembang Tupperware

Google+ Followers

Komen Terkini

Get widget here

Follow lah SAYA

Iklan Nuff Nang