Jom Click Iklan Ini. TQ

Nuffnang

Tawaran Hebat

Tawaran Hebat
Pertama DI Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Saturday, April 23, 2011

Dapatkan Ole - Ole BEIJING. China. PERCUMA !!!!

salam..
apa khabar semua..
saya buka entry kali ini dengan semangat sekali.. dalam sehari ini.. saya berjaya Recruit 5 orang terus..
Alhamdulillah.. memang berkat untuk mencari rezeki..
oleh kerana sambutan yang semakin hangat untuk menjadi member @ keahlian Tupperware..
saya membuka peluang anda semua yang MASIH BELUM MENJADI AHLI..
untuk terus mendaftar..
caranya mudah sahaja
berikan butiran ini..


Nama : _____________________________
No. IC : ____________________________
Alamat : ____________________________
No. fone : ___________________________


Bayaran Rm 60 boleh disalurkan ke account saya..
CIMB atau pun Maybank..

Setiap Ahli baru bakal mendapat OLE OLE istimewa dari saya.,.. yang saya BORONG dari Beijing..
Fantastic !!.. Hurry..  isi borang dan jadi Ahli.. Mudah sahaja..

No comments:

Jana Pendapatan Anda

Jana Pendapatan Anda
Tips & Strategi

Sembang - Sembang Tupperware

Google+ Followers

Komen Terkini

Get widget here

Follow lah SAYA

Iklan Nuff Nang