Jom Click Iklan Ini. TQ

Nuffnang

Tawaran Hebat

Tawaran Hebat
Pertama DI Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Saturday, March 12, 2011

You Raise Me Up - Celebration PD - Royal Bintang BB

salam..
letih jugak dari majlis meraikan PD yang terbaru.. Shireen Tan
saya menymbangkan sebuah lagu "you rasie me up" dan menghadiahkan frame yang sajak saya tulis sendiri..
memang seronok bile director saya datang..
TQ Zahrine, meor, miji, flora, apez, nazirul dan hycal..
sebab sudi haadir satu meja..
memang best u all..
cuma saya sedih sebab tak kena number bertuah..hehehehe
tapi shireen recognize aku untuk director yang rank up ke 3*
memang best..
apa pun.. saya seronok dengan kawan kawan..

No comments:

Jana Pendapatan Anda

Jana Pendapatan Anda
Tips & Strategi

Sembang - Sembang Tupperware

Google+ Followers

Komen Terkini

Get widget here

Follow lah SAYA

Iklan Nuff Nang