Jom Click Iklan Ini. TQ

Nuffnang

Tawaran Hebat

Tawaran Hebat
Pertama DI Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Team Power Tupperware Brands Malaysia

Thursday, February 24, 2011

Party Di Balakong - 19 Feb 2011









Salam..
hari yang paling getir dalam bulan februari..
pagi sabtu aku dah bangkit jer ingat nak terus g UPM.. tapi aku terus ke balakong
sambil menunggu lola bersiap..
aku terus sampai..
agak lewat.. kul 11 baru sampai
tapi punyalah ramai menanti aku kat sana..
ada 2o orang lah jugak..
alhamdulillah.. aku sempat demo
pizza dan lola masak agar - agar sedap sangat
kutipan hari tu mencecah 3 ribu jugak la..
ada jugak hycal datang membantu.. terima kasih..

terima kasih jugak kat makcik yati atas kesempatan yang ada diberikan..
semua orang ngan anak pinak dalam 40 orang ada jugak,
alhamdulillah..

No comments:

Jana Pendapatan Anda

Jana Pendapatan Anda
Tips & Strategi

Sembang - Sembang Tupperware

Google+ Followers

Komen Terkini

Get widget here

Follow lah SAYA

Iklan Nuff Nang